Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.


Αφορά στην κατασκευή και την διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων πίσω από το Στάδιο «Φώτης Κοσμάς».


Α.  Επεξηγηματικά στοιχεία για το σχέδιο που συνοδεύει τις παρακάτω παρατηρήσεις :
1. Έγινε  αποτύπωση των  διαφόρων κατασκευών για την δημιουργία των χώρων στάθμευσης.
2.  Έγινε εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου Αλεξανδρούπολης .
3 . Έγινε εφαρμογή  των στοιχείων του Εθνικού Κτηματολογίου για την ιδιοκτησία με ΚΑΕΚ   110031927001  ιδιοκτησίας ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
Β. Επεξηγηματικά στοιχεία εφαρμογής
1. Το γήπεδο Αλεξανδρούπολης βρίσκεται στο Ο.Τ 27 του ρυμοτομικού σχεδίου που περιγράφεται στο    συνημμένο τοπογραφικό διάγραμμα από τα στοιχεία ( 1-2-3-4-5-1)  με πράσινη γραμμή (  εφαρμογή ρ.γ - ο.γ.  βλέπε σχετικό απόσπασμα ).
2. Το γήπεδο Αλεξανδρούπολης συμφώνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κτηματολογίου έχει ΚΑΕΚ 110031927001 και περιγράφεται από τα στοιχεία  ( 11-12-13-14-15-11) με κόκκινη γραμμή. Η έκταση αυτή ανήκει στον Αθλητικό Οργανισμό Δήμου Αλεξανδρούπολης .
            ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
1.    Από τα παραπάνω φαίνεται ότι η έκταση που περιγράφεται από τα στοιχεία ( 1-11-12-2-1 ) εμβαδού 3000.00 τμ. περίπου  ενώ βρίσκεται εντός του οικοδομικού τετραγώνου 27 είναι χωρίς το αντίστοιχο ΚΑΕΚ και άρα αγνώστου ιδιοκτήτη.
Από την εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου η παραπάνω έκταση ( 1-11-12-2-1 ) θεωρείται οικόπεδο με συγκεκριμένους όρους δόμησης και συγκεκριμένες χρήσεις γης ( βλέπε σχετικό υπόμνημα στο τοπογραφικό διάγραμμα). Γι αυτό  το λόγο θα πρέπει να έχει ΚΑΕΚ ως ΟΙΚΌΠΕΔΟ που θα συνοδεύεται και από τον σχετικό τίτλο ιδιοκτησίας .

2.    Στην παραπάνω έκταση έχουν κατασκευαστεί κράσπεδα και έχουν οριοθετηθεί θέσεις στάθμευσης αυτοκίνητων ενώ η χρήση γης  που περιγράφεται  στην πολεοδομική μελέτη Αλεξανδρούπολης είναι ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ και δεν διευκρινίζεται αν επιτρέπεται η δημιουργία χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων ή όχι  Επίσης στην τεχνική έκθεση που  δόθηκε από την υπηρεσία δεν αναφέρονται τα σχετικά άρθρα  της νομοθεσίας που επιτρέπει την δημιουργία  χώρου στάθμευσης  αυτοκίνητων.

3.    Από την σύγκριση της υφιστάμενης κατάστασης με τη θεωρητική του ρυμοτομικού σχεδίου προκύπτουν μεγάλες διαφορές που πρώτα αυτές έπρεπε να τακτοποιηθούν  και στην συνέχεια να γίνει το οποιοδήποτε έργο. 

4.    Στην Λαϊκή Συσπείρωση δεν δόθηκε σχετικό τοπογραφικό διάγραμμα  όπου εκεί θα αναδεικνύονταν όλα τα παραπάνω προβλήματα. Ενώ  το σκαρίφημα που δόθηκε ως μελέτη χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων  ελέγχεται  επιστημονικά αφού δεν ανταποκρίνεται σε οποιεσδήποτε τεχνικές προδιαγραφές.
Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
     του ΧΩΡΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Για την μελέτη και  κατασκευή του έργου του υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων:
1. ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΤΟ ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
2. ΔΕΝ ΛΗΦΘΗΚΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ( εθνικό κτηματολόγιο )   
3. Η ΜΕΛΕΤΗ (τουλάχιστον  τα στοιχεία που δόθηκαν στην ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ  και δεν έχουν καμιά σχέση με προδιαγραφές μελετών )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου